Sådan kommer du frem med det online univers

Det er ikke nogen hemmelighed, at der i dag er mange ting, der foregår online, og det betyder, at det kan være svært at komme udenom internettet lige meget, hvad man skal. Det bruges til at bestille alt fra rejser, mad og tøj til at holde styr på finanserne og sørge for markedsføring. Og det er blot et udpluk af de mange muligheder, som der i dag forefindes med det online univers – stort som det nu er.

Der er stor konkurrence på det online marked

Men når det er så stort, og der er så mange, der benytter sig af det, hviler der også en meget stor konkurrence herpå. Det betyder, at det kan være svært at slå igennem på trods af, at mulighederne findes lige for næsen af en. Derfor handler det til tider om at tage nogle chancer og gøre noget lidt ud over det sædvanlige – også når det kommer til e-handel.

Kombiner det online med det offline univers

Og det er netop derfor, at du måske bør kombinere din online ageren med det, som der foregår fysisk. Der er mange ting, vi bider mærke i, og som vækker vores opmærksomhed, når vi færdes ude i bybilledet – så hvorfor ikke drage fordel af det samtidig med, at man får alle goderne fra det, som der foregår online?

Noget så simplet som glas – eller ikke?

Lyder det for godt til at være sandt? Så bør du tage et kig på noget så simpelt og dog avanceret som glas fra PSC. Her er der nemlig tale om et produkt af den aboslut bedste kvalitet, og derfor er der her tale om noget, som der bestemt ikke bliver gået på kompromis med. Og det kan du bruge.

Brug den samme tankegang

Det er nemlig den mentalitet, som du skal benytte dig af i din markedsføring. Du skal tage de simple ting, og så skal du fuldføre dem til fulde. Du skal gøre det simple til noget, som alle gerne vil have, og som derfor er helt genialt for dig. Så hvorfor ikke bruge det her helt perfekte glas til at opstille skærme i byen, der fortæller om dig og din historie?

Interaktive reklamesøjler af glas

Det kan således være din mulighed for at oprette reklamesøjler, som byens lokale kan gøre brug af – inklusiv dig selv, og på den måde kan du via det, som der fysisk ses ude i gadebilledet få flere folk til at benytte sig af lige præcis din ydelse eller dit produkt.

Skab et godt samarbejde

Det er noget, der er blevet brugt før, men det har ikke tidligere været muligt at interagere med en reklamesøjle – det er det nu. Lad det være muligt at klikke sig frem og tilbage herpå, således du kan lede de besøgende på skærmen og vis dem endda måske vej over til dig. Det kan give dig mange nye kunder i din butik, og resten af byen lokale erhvervsdrivende vil sikkert være med på ideen.