Sådan gør du driften af din webshop nemmere

Alle, der har en webshop, ved, at varemodtagelse, lagerføring og ordreafsendelser er nogle tidsrøvere i den daglige drift. Det er svært at finde plads til hele sortimentet og stadig have et overblik over, hvad der er hvor, og hvornår der skal bestilles nye varer hjem.

Men man kan jo ikke drive en webshop uden lagerstyring!

Nej, men ingen siger, at du skal gøre alting selv. Der er rigtig meget, som hører med til at drive en webshop. Du kan ikke bare tage billeder af produkter og smide på din hjemmeside og så forvente, at det bare passer sig selv derfra.

Outsource de sure opgaver

En webshop kræver lige så meget vedligehold som en hvilken som helst anden butik. Der skal være styr på varelageret og kundernes ordrer skal afsendes (helst hurtigt). Samtidig skal du holde dig opdateret på nye produkter og trends, så du hele tiden er med på beatet. Og pleje din kundekontakt. Og opdatere hjemmesiden. Og bestille varer hjem. Og….

Der er rigeligt at give sig til, uden også at skulle bokse med kasser og paller, der ikke er plads til nogen steder. Du kan også hurtigt miste overblikket over dit lager, når alt er pakket i kasser rundt omkring.

Løsningen? Lagerhotel til webshops, hvor de tager sig af varemodtagelsen, opbevaringen, ordreafsendelser, returforsendelser og lagerføring. Nu tænker du måske, det bliver for dyrt for din lille webshop, men lagerhotel priser afspejler den plads, du optager, og den mængde pakker du sender.

Du får stadig besked, når der er afgivet en ordre – men du skal ikke foretage dig noget. Lagerhotellet står for pluk og pak samt lagerstyring, så du hele tiden er opdateret på din lagerstatus, og du ved hvilke varer, der skal bestilles hjem hvornår.

Så bliver det ikke nemmere at drive en webshop.