Etablering på et nyt marked på ehandelsmarkedet

Den danske virksomhed, Humdakin, har fået en tysk hjemmeside til deres sortiment af skønne rengøringsprodukter og tekstiler. Alle produkterne er inspireret af den nordiske natur, og særligt de danske skove og kyster tager afsæt i de kvalitets produkter, som Humdakin står for. 

Rejsen for danske virksomheder, når grænserne overgås er en særlig oplevelse, og det indebærer ofte større og mindre udfordringer. Det er ikke altid let at starte salg op i udlandet, når brugerne på markedet ikke har en viden om dine produkter og hvad virksomheden står for. 

Her skal der ske en skræddersyet marketing plan, som skal være strategien for, hvordan det nye land indtages. Der er nemlig mange faktorer man skal være opmærksom på, når man skal præge nye kunder på et helt nyt marked. Det handler om at pushe sine produkter og skabe brand awareness for at plante et frø i den enkelte kundes bevidsthed. 

Corona har øget behovet for god rengøring 

Corona har stillet øget krav og regler til rengøringen, så vi tager hånd om hinanden. Sprit og håndsæbe er derfor essentielle hverdagsprodukter, hvor vi dagligt er i kontakt med håndtag, borde, stole osv. 

I takt med at corona har været en fast del af vores hverdag, er vi blevet langt bedre til at tage forskellige hensyn, for at få hverdagen til at flyde bedre og mere sikkert. Det styrker vores generelle sundhedsniveau, at vi er blevet presset ud i en pandemi. Hygiejne og sundhed et vigtigt område for os mennesker at fokusere på. Det er en essentiel del på ferien også.