Boost dit online salg med robotten ELISA

4 gode grunde til at vælge ELISA

Historien bag ELISA starter tilbage i marts 2020, hvor COVID-19 netop har gjort, så restauranter og cafeer er blevet lukket ned for spisende gæster. I den forbindelse sidder brødrene Nikolai og Rasmus med deres mor Jette, for at finde ud af hvordan de kan omstille hendes Cafe Aas i Holstebro til Takeaway. Og det er så her, at JA TAK tilbud på Facebook med 2 daglige retter kommer ind i billedet.

Nikolai fik hertil ideen om at udvikle en software, der kunne lette den administrative byrde, og i april 2020 var den første version klar. Ja Tak Takeaway hed den, og med det var en kommentarrobot født.

I maj 2020 bliver der talt om en hjemmeside, og i den forbindelse falder snakken på navnet, og derfor ændres det til Ja Tak Robotten, da den jo kan meget mere end blot at sælge Ja Tak Tilbud for Takeaway.

Når vi når til september 2020, begynder Nikolai at lege med tanken om, at robotten kan udvikles til at kunne meget mere. Den skal kunne lytte med på live, og den skal dermed også kunne håndtere mange forskellige produkter.

Nikolai bliver introduceret for Christian, der står for teknikken bag Live Salg hos Degn Top Shop, og derfra tager det hele fart, og i februar 2021 etableres en virksomhed, der er bygget op omkring Ja Tak Robotten.

“Easy Live Sales” er et af de firmanavne, der ligger på tegnebordet, og siden der var et ønske fra forbrugerenes side om robottens navn, lå det lige til højrebenet, at ELISA skulle være navnet.

Gode grunde

Der er specielt fire gode grunde til, hvorfor du som forbruger skal benytte dig af “Easy Live Sales” altså ELISA. Disse fire gode grunde tager alle udgangspunkt i brugerløfter, hvilket helt konkret for dig betyder, at det er en yderst gennemsigtig virksomhed. Der kommer ingen skjulte overraskelser senere, som du ikke har været opmærksom på.

Så med deres brugerløfter ønsker de at gøre det tydeligt, hvad du som bruger af ELISA kan forvente af dem.

  1. For det første er de let tilgængelige. Det er en virksomhed, der altid er der for dig, og som altid er lette at komme i kontakt med både via telefonen, chatten eller mailen.
  2. De er troværdige og tager ansvar. Du kan være sikker på, at du kan regne med dem, og at de tager ansvar for dig. Det de siger, er det, de gør, og det de gør, er det, de siger.
  3. Udover det er de tæt på. De gør en dyd ud af at være tæt på deres kunders forretning, så de altid kan hjælpe med at få succes med salg på de sociale medier.
  4. Sidst men ikke mindst opfylder de dine behov. Brugeren er i fokus, og de sørger for at arbejde lidenskabeligt og dedikeret sammen med dig om produktet.